Fotogalerie: Den sedmý

Fotogalerie: Den druhý

Fotogalerie: Den první

Novinky

Den sedmý - sněží a my soutěžíme

20.02.2016 20:24
Po deštivé noci k ránu začalo sněžit a probuzení do soutěžního dne je krásně zasněžené. Dopoledne jdeme na biatlonový závod a po obědě soutěžíme na sjezdovce ve slalomu. Takže výsledky biatlonu: 7.A pořadí jméno  čas 1 PAŠTA...

Den šestý - zase obleva

18.02.2016 20:20
Tak jsme se ráno probudili do další oblevy. Vše, co včera nasněžilo je pryč. Z krásného prašanu se stala vodnatá sněhová břečka. Sjezdovka je však ještě stále použitelná, takže jsme celé dopoledne lyžovali a trénovali na zítřejší slalom. Na odpoledne byl podle předpovědi hlášen intenzivní déšť, ale...

Den pátý - sněží

17.02.2016 17:35
Konečně začalo zase sněžit. Hned to výrazně zlepšilo podmínky na sjezdovce i na běžkařských tratích. Dopoledne za husté chumelenice lyžovaly na sjezdovce a padalo tak rychle, že sníh dokázal překrýt včerejší led, takže při té letošní bídné zimě to byla vlastně bezva pohoda. Odpoledne jsme ve dvou...

Den čtvrtý - mrzne

16.02.2016 21:45
Po teplém a propršeném pondělku přišlo zmrzlé úterý. Mokrý sníh přes noc zmrznul a jízda na lyžích se rázem stala velmi hlučnou záležitostí.Sjezdovka však zůstala s trochou opatrnosti bezpečně sjízdná, takže jsme ráno jako obvykle vyrazili všichni na sjezdovky. K  objedu jsme si dali tradiční...

Den třetí - počasí je na nás zlé

15.02.2016 19:51
V noci bohužel došlo k dalšímu počasovému kotrmelci a z krásné zimy se stal vytrvalý déšť po celou noc. Sjezdovka podle toho bohužel ráno vypadala. Přesto na ni šlo lyžovat, takže jsme toho ráno využili a protože jsme na ni byli tetokrát jen mi, tak to v rámci daných možností šlo. Po pečeném...

Den druhý - už lyžujeme

14.02.2016 20:11
Tak jsme se probudili do zasněženého rána a viděli pro tuto zimu velmi neobvyklou věc - chumelenici. Sjezdovka byla v perfektním stavu, tudíž jsme nezaváhali a všichni na ni vyrazili. Sice trochu mlha, ale sníh bezva. Po obědě jsme se rozdělili. 7.C navštívila paní učitelka Březková se sjezdovkama...

Den první - dorazili jsme

13.02.2016 19:58
Tak jsme na Kačence a panuje tady opravdu zima. Zaplnili jsme celou chatu, dali si oběd, vyzkoušeli postele a šli se projít na hřeben k Masarykově chatě.No a večer si společně něco zahrajeme.

Konečně se vrátila zima

11.02.2016 19:32
Dnes jsme kontaktovali majitele chaty a měl pro nás dobré zprávy. Na horách konečně začalo mrznout a  padat sníh. Zatím ho nenapadlo moc, ale stačí to na spuštění vleku a doufejme, že se meteorologové nepletou a zima se nám  alepoň po dobu našeho kurzu vrátí.

Spuštění webových stránek lyžařského kurzu 7.A a 7.C

23.12.2015 22:01
Dnes byla spuštěna webová prezentace lyžařského kurzu tříd 7.A a 7.C, který se bude konat v únoru 2016. Na stránkách v současnosti najdete informace potřebné před odjezdem na kurzu a v průběhu kurzu, zde budete nacházet zprávy o aktuálním dění.